Sunday, July 26, 2009

trist v[der idag

god kvall....
varit en l[ng dag idag....hade lite feber ig[r, gick over efter tagit tablett, men vaknade i morse samma sak igen....lite feber fortfarande.

P[ eftermiddagen m[dde jag lite b'ttre...kunde ej sitta still hemma, s[ vi [kte med kompisar till stranden, trots regnet var vi o badade, det var riktigt h[rligt.
Jag och en kompis Chingx2 var o handlade lite kl[der pa kvallen skont att komma hemifr[n en stund.

K'nner att jag blivit f;rsvenskad nu hehe,klarar ej av att bo ihop med min familj s' l[nge hehe.
Beh;ver min egen tid och plats.
Kul att tr[ffa min familj verkligen och sk;nt att vara hemma men leva vardagen och allid vara vaktad varje minut 'r riktigt sv[rt.

dags att l[gga sig, somnar redan nu 10 slaget...s[ nu ;r det sent f;r mig hehe..

God natt
[alskar er puss puss

2 comments:

  1. så är det när man bor hos föräldrar! hehe! at least nakakalayas ka pa. inga barn ännu så passa på... enjoy pero ingat lang! kramar Vicky (grace ger massa pussar till dig säger hon)

    ReplyDelete
  2. pussar och kramar tillbax till er

    ReplyDelete