Thursday, July 23, 2009

Antligen internet hemma!

hej pa er dar hemma...

saknar er riktigt mycket dar hemma...

Gardagen var kul, akte hemifran kl 7 pa morgonen, akte trycikel till mercedes sen bat till en o som heter Quinapaguian...akte ditt for att lamna inbjudan till min brors frus sida. blev dar hela dagen o kvallen.
Vi var pa stranden under lowtide for att fanga krabbor och atbara snackor sa kallas tuhad-tuhad.
Klarade inte av varmen sa lange sa det slutade med att jag satt langs stranden och somnade hehe. Riktigt harligt o skont. Vinden blaste sa skont. Min bror och hans blivande var kvar o letade.

Holl pa att bli bortgift oxa. Pappas kompis tyckte att hans son och jag skal gifta oss och jag skall bo kvar dar pa on...GLOM DET!!! Har ju min kille dar hemma redan, men det hjalpte inte att saga det.
I stallet sprang jag darifran och vantade langs stranden ngra timmar tills vi skulle aka hem......

Saknar dig alskling.........

Idag ar en lugn dag... var pa en shopping mall i daet med jay och kopte present till en kompis panong som fyller ar idag....sedan var det bara hemma och tittade pa grabbarna som haller pa med mitt hus.

Sen kommer det basta internet installerat hemma. yihaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ha det bra pa er hemma......halsa fran mig

puss och kram

No comments:

Post a Comment