Thursday, July 30, 2009

fredag igen.......




......senaste dagar har varit bra....har gjort en hel del och framf;r allt tr'nat mycket pa gymet..

ig'r var det footspa for mig och syrran , ganska sk;nt. H'r 'r det n'mligen billigt med det, ca 40 kronor.
pa kvallen vart det karaoke med kompisar...

K;pte en tval som bleker, och aven lotion som bleker, det funkar s'ger de , t'nkte testa det hehe...sa kansligt har, man skall alltid vara sa snygg som mojligt och sa ljus i hyn som mojligt, kort for mig dar hehe...Pa dagarna springer jag runt med paraply nu oxa, trots varmen....hade sett riktigt roligt ut dar i sverige.

Det har kommit ganska langt med byggandet av mitt hus, kommer att bo dar under tiden jag ar i filippinerna sen kommer min stora syster ta over detta.

varje gang jag planerar med piknik sa borjar det alltid regna, idag skullre i ha piknik idag, men trist vader, fast det ar nu det ar skont att ha det med tanke pa att ingen vill bli morkare.

vaknade med kramp kl 4 pa morgonen sen kunde jag inte somna alls...

kul att prata med dig alskling....puss

1 comment:

  1. hej! får du festa? haha... så du har nappat på de där blekmedel där hemma. funkar de? var tränar du där i daet? bra att hålla sig i formen (du behöver ju inte egentligen...hehe) kumusta ang buhay diyan? marami kang plano, keep up the good work... dito, ayos lang. tulad ng dati, puro stress :) plano na para sa b-day ni grace. sayang wala yung ninang eh... dito maganda ang panahon kaya labas kami nina kitchie sa city. gatuteaterfestival daw. minsan nag-gig sila kasama yung mga anak ni cecilia esplana, kilala mo yun di ba? sige, ingat lang and good luck...!

    ReplyDelete