Monday, September 28, 2009

ej varit aktivt med skrivandet.......

hej pa er.......
Ni har sakert hort pa nyheterna om allt som hant har. Tyfon var i huvudstaden Manila.
Vi har i camarines norte hade lite regn i nagra dagar. Nu har solen kommit upp igen.

Saknar sverige otroligt mycket, vill som sagt komma hem nu. Men far ej ordning pa min biljett. Desutom sa har jag val ingenstans att bo heller om jag kommer jem nu pga att min lagenhet ar pa uthyrning.

Kul att ni skickar mess lite da o da....men jag hoppas att ni forstar om jag ej svarar for ofta pga av att det ar dyrt att skicka mess till sverige..hehe lite snalt kanske..........mitt nummer ar 00639291389016

har ej varit sa aktivt med bade skrivandet och uppladdning av bilder.......forsoker gora det nu.....

No comments:

Post a Comment